سفارش تبلیغ
صبا ویژن

idanito

مبل ویلایی

مبل ویلایی ,     نظر

مبل ویلایی

 

در بین انواع مختلف   مبل ویلایی   فضای باز  موجود در بازار  بین المللی، مبلمان رتن از جمله جدید ترین نوع مبلمان می باشد که به جهت زیبایی و کیفیت به سرعت جای خود را در بین عموم باز کرده است. مبلمان  رتن در دو نوع طبیعی –Original Furniture  ( ساخته شده از الیاف های بدست آمده از گیاه خیزران) و مصنوعی-PE Rattan  (ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن) در دنیا موجود میباشد.
مبلمان رتن طبیعی با وجود زیبایی و جذابیت بصری ، با وجود قیمتهای بالا، در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت و اشعه آفتاب و ... از دوام خوبی برخوردار نیستند. اما مبل ویلایی ساخته شده از رتن مصنوعی که پوشش آن توسط هنرمندان این عرصه با دست ساخته می شود،  علاوه بر داشتن قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، در برابر رطوبت، آب، اشعه UV ، قارچ و جلبک، زنگ زدگی و ... مقاوم بوده و نیاز به هیچ گونه مراقبت ویژه ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان یکی از مزایای آنها به شمار رفته است.
اسکلت این نوع مبلمان از آلومینیوم مقاوم و سبک می باشد که سبب گردیده قابلیت جابه جایی آسان و سبکی این نوع محصولات از دیگر مزایای چشمگیر آنها محسوب گردد.
امروزه به دلیل کیفیت بالای محصولات مبل ویلایی به جهت تداوم کاربری و همچنین امکان استفاده از آن هم در فضاهای داخلی و هم خارجی ، در اکثر مناطق توریستی و تفریحی و هتلهای اروپا و آمریکا و اخیرا خاور میانه، شاهد استفاده وسیع آن در اماکن عمومی شامل هتلها، رستورانهاف کافه ها، مجتمع های تفریحی و ساحلی، روف گاردن ها و ... هستیم.
ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک
ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک از جمله ست های زیبای موجود در کالاپلاست است که قصد داریم در این مبحث با بیان مشخصات و ویژگی های آن شما را در انتخابی بهتر یاری کنیم. 

شما عزیزان می توانید ست های مختلف را در کالاپلاست مشاهده کنید همچنین می توانیدمبل ویلایی را در رنگ ها و ظرفیت های مختلف سفارش بدهید.

پیشنهاد می کنیم با ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا با جزئیات ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک آشنا شوید.

 

مبلمان ویلایی

ویژگی های مبل ویلایی
لازم است قبل از بیان ویژگی های ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک بگوییم این ست از صندلی ها و میز جلو مبلی حصیری گالریا تشکیل شده است که با ویژگی های هر یک به طور مجزا آشنا شده اید.

مبل ویلایی در کافه ها باغ ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد .مواد اولیه  موجود در این محصول آن را در برابر آسیب های مکانیکی و عوامل جوی محافظت می کند همچنین جنس این مبلمان از پلیمر خاص(تکنوراتن) است و با توجه به مقاومت بالای آن در برابر نور آفتاب می توان آن را با خیال آسوده در محیط های باز مانند حیاط و باغ مورد استفاده قرار داد.

مواد اولیه  این کالا با کیفیت می باشد و طول عمر محصول را بالا برده است، ظاهر زیبای این محصول دلیل قانع کننده ای برای خرید آن محسوب می شود.

ویژگی دیگر ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک قابلیت منتاژ و جدا کردن آن است.

مبل ویلایی به صورت تکی در کالاپلاست موجود است، برای مشاهده و سفارش صندلی اضافه اینجا کلیک کنید.

مبل ویلاییا به صورت تکی در کالاپلاست موجود است،

برای خرید ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک با کالاپلاست تماس بگرید.