سفارش تبلیغ
صبا ویژن

idanito

فیلم هزارپا

    نظر

فیلم هزارپا

سوالی که شاید برای طرفداران و مخاطبان سینمای ایران و جهان همواره پیش میاید، شاید این باشد که پرفروش ترین فیلم ها کدام هستند. در ایران اگر این سوال برای کسی پیش بیاید باید گفت که هزارپا اکثر ترین های مربوط به یک فیلم را به خود اختصاص داده و همه رکوردها را در ایران شکسته است.

هزارپا با گذر از مبالغی مثل 25، 30 و 35 میلیارد تومان خود را به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران معرفی کرده است. رقم دقیق فروش این فیلم حیرت انگیز است. البته شاید بشه گفت که از ابوالحسن داوودی به عنوان یک کارگردان صاحب سبک و خبره چیزی جز ساخت چنین فیلمی نیز دور از ذهن نبوده و نیست.

چندسالی است که رضا عطاران تضمینی برای فروش یک فیلم است. حضور رضا عطاران، جواد عزتی، مهران احمدی، لاله اسکندری و ... در هزارپا خبر ازاین موضوع میداد که فیلمی با ژانر کمدی اجتماعی میزان فروش فیلم ها در گیشه را جابجا می کند.

اما نکته جالب در مورد فیلم هزارپا نقدهایی است که از منتقدان منتشر می شود. در نقدی درباره ی این فیلم آمده است که:

فیلم هزارپا تکه تکه شده فیلم های پرفروش سال های قبل است. یعنی شخصیت های این فیلم کامل شده و برداشتی از شخصیت فیلم های نهنگ عنبر و اکسیدان است.

با توجه به میزان فروش این فیلم در گیشه های سینما این تصور برای همه وجود دارد که دانلود فیلم هزارپا پس از پخش آن رکورد دار دانلود فیلم نیز باشد. چیزی که همه مخاطبان منتطر این اتفاق هستند تا این فیلم را در منزل تماشا کنند. هم اکنون دانلود فیلم هزارپا و بقیه فیلم های سینمایی به صورت قانونی و با پرداخت هزینه جزیی وجود دارد.

لینک دانلود فیلم هزارپا به زودی در سایت های معتبر و مرجع سینما و تلویزیون قرار میگیرد و عموم مردم می توانند به آن مراجعه کنند.

 

اگراین فیلم را به هردلیلی در سینما ندیدید دانلود فیلم هزارپا و تماشای آن به همراه خانواده را به شما توصیه می کنیم.