سفارش تبلیغ
صبا ویژن

idanito

سارا نجفی

    نظر

کوتاه از سارا نجفی

 

سارا نجفی بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1363 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار این بازیگر می‌توان به بازیگری در سریال دلدادگان اشاره کرد.

سارا نجفی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سارا نجفی در این سال، بازیگری در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی محسوب می‌شود.

سارا نجفی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 در 33 سالگی در سریال دلدادگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی سارا نجفی بازی در سریال دلدادگان بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری سارا نجفی را باید مدیون اعتماد منوچهر هادی باشیم. چرا که اگر منوچهر هادی به عنوان کارگردان به سارا نجفی برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید سارا نجفی مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از سارا نجفی نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال دلدادگان و همکاریش با منوچهر هادی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. این بازیگر توانست با بازی در سریال دلدادگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر حمید گودرزی ، ملیکا شریفی نیا، سمیرا حسن پور و علیرضا استادی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

 

سارا نجفی با علی سخنگو بازیگر ازدواج کرده است.

همچنین او به زبان فارسی مسلط است.

 

سارا نجفی در منظوم

 

در مجموع در کارنامه 34 ساله و بیوگرافی سارا نجفی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سارا نجفی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار این بازیگر در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم ایشان در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سارا نجفی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سارا نجفی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سارا نجفی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سارا نجفی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است،سریال دلدادگان محسوب می‌شود.

 

بیوگرافی سارا نجفی در منظوم

 

اگر در مورد بیوگرافی سارا نجفی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران سارا نجفی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی سارا نجفی ، آثار سارا نجفی ، جوایز سارا نجفی ، همکاران سارا نجفی ، گالری عکس سارا نجفی ، قد سارا نجفی ، وزن سارا نجفی ، رنگ چشم سارا نجفی ، وضعیت تأهل و همسر سارا نجفی ، فرزندان سارا نجفی ، حواشی سارا نجفی و کودکی سارا نجفی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

 

سارا نجفی از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که این بازیگر به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. سریال دلدادگان و سال 1396 پایان فعالیت‌های سارا نجفی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری سارا نجفی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.