سفارش تبلیغ
صبا ویژن

idanito

تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

    نظر

همیشه تکمیل ظرفیت ها برای کسانی که دانشگاه و رشته ی مورد علاقه ی خود را قبول نشده اند یا اینکه از دانشگاه و رشته ای که در آن تحصیل می کنند راضی نیستند، امیدوار کننده و نتیجه بخش بوده است. دانشگاه آزاد در تکمیل ظرفیت ارشد، دانشجو می پذیرد. برای همین، مطلب ما به زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97، نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد و نیز زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 پرداخته است.

 

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت این دانشگاه بر اساس رشته محل هایی که دارای ظرفیت پر شده هستند، منتشر می شود. و متقاضیان می توانند از طریق سایت این دانشگاه دفترچه را دانلود نمایند. یا برای دانلود دفترچه ارشد تکمیل ظرفیت آزاد 97 کلیک کنید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

با توجه به دفترچه ی تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، متقاضیان تکمیل ظرفیت امکان انتخاب 100 رشته محل را دارند که شما می توانید با توجه به اهداف تحصیلی خود که آینده ی شغلی و میزان علاقه است، نسبت به اولویت بندی رشته های انتخابی اقدام کنید. اگر در قبولی اولیه ی خود به رشته ی دلخواه خود نرسیده اید، به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 به عنوان فرصت و شانس دوم نگاه کنید و سعی کنید درست انتخاب رشته نمایید.

پذیرش بدون کنکور ارشد آزاد 97 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرده است که بر طبق تصمیم جدید مسئولان، سوابق تحصیلی معیار پذیرش متقاضیان بدون کنکور و بدون آزمون دانشگاه آزاد خواهد بود. در هنگام ثبت نام، متقاضیان رشته های مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و بعد از انجام تحقیق و بررسی سوابق تحصیلی فرد، نتیجه ی پذیرش و قبولی رشته ها اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 در دو بازه زمانی مهر و بهمن خواهد بود.

در بازه ی زمانی مهر، اعلام نتایج معمولاً پایان مهر است و در بازه ی زمانی بهمن، با پایان بهمن ماه نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، اعلام می شود.